14 år...Är jag idag :)

Hejsan ;) idag så fyller jag år, imorse fick jag 3-trosor , hårsnoddar , hörlurar till datorn ch en cykel :D bra för jag cyklar på mammas för min var ju allt för liten :O den är svart med några vita blommar på ungefär :) sen så kommer väl pilla och mina kusiner :) jag har ju såklart valt vilken tårta jag ska ha , och det blev Choklad tårta !(Y) nu återstår det bara at se om den är god också :) har aldrig ätit det förut. Vet inte om mormor kommer sedan ? idag är det fotbolls match (tränings match) Men jag fyller år så är hemma ^^ och jag är förkyld :/ (mycket) men får hoppas att det försvinner eller blir bättre till veckan för vi har ju fotbollsträning och sånt. Men det tror jag nog att det gör ! Men heejdå för dagen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

GRattis ! :)

2009-04-16 @ 15:38:23
URL: http://nogg.se/cavaliererna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0