Fredag :)

Hejsan :) idag så vaknade jag och bara LOV! gôtt :) satt vid datorn läste lite , sen åkte jag då till mormor och åt mat där sedan glass och sånt^^ sen åkte jag hem och var med lina :) men det blev inte så länge vet inte varför , imorgon är det lördag :) så himla skönt att vi var lediga idag från skolan :) känns verkligen inte som om det skulle kunnat vara skola idag :O nu är det bara imorgon sen fyller robin år :D sen är det inte länge kvar tills jag fyller , jag ska nog köpa en skiva åt honom tror jag kanske något mera också , vi får la se :) nu sitter jag här ska nog ta och läsa en stund sen i en tidning som jag köpt med massa noveller i typ :D (story heter den) älskar den tidningen :) heejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0