Fredag :)

Hejsan ;) idag så vaknade jag och kusin halv elva, sen gick kan och robin ut och cyklade iväg någonstans tror robin skulle iväg till leksaks affären och köpa några kort där. sedan så åkte väl robin cross , kusin min åkte en ång tror jag , robin ville väl åka hela tiden . haha senare på kvällen så åkte jag och robin ! var roligt. Mamma skulle till parken och stå i kassan eller garderoben :) för det är revy , den ska jag se gratis nästa lördag , alla på forsnässkolan får se den gratis! då när hon åkt så åt jag pappa och robin pommes och korv , och kollade på Talang (Y) jag och robin gick ut efter tallang och studsade lite grand sen la vi oss ner och kollade på stjärnorna en stund , och helt plötsligt så ser vi ett stjärnfall :) har aldrig sett ett förut :) Men imorgon kanske det blir johanna , ska ringa henne imorgon :) (Y) heejdå för dagen.

Kommentarer
Postat av: Dessi.

Tack, din med! :D

2009-04-18 @ 08:35:44
URL: http://absolutdessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0