Lördag :)

Hejsan :) fint väder det är idag då :D vaknade idag satte på mig kläder , gick ut och letade påsk ägg , sånt hör till tycker jag .åt ägg smörgås till frukost , sen ikväll blir det väl att måla ägg , idag så har jag färgat håret :O blev inte bra . blev ju inte som det visade .... sen så är det ju slingor i som är ljusa , och det är inte fint just mitt uppe på huvudet ocg mörkare sen :O nu är ni förvarnade får lägga ut en bild någon dag :) men jag överlever det mesta , var ute och gick en sväng med mamma förut i det fina vädret , tog lite kort också . ikväll är det robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen ^^ vill hitta på något med någon men vet inte med vem :) men heejdå för dagen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk! :)

2009-04-11 @ 18:36:40
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0