Måndag :)

Hejsan :) idag så har jag haft fotbolls träning , sen efter fotbollen när jag kom hem och efter att jag duschat så fick jag ont i huvudet har typ aldrig ont i huvudet men idag så hade jag det , men jag tror att det var för att jag inte hade ätit nogot , efter träningen tog jag ett äpple . men sen när det blev mat så gick det över :) mamma och jag var iväg och hyrde film , "Damernas Dektektiv byrå" Den var bra så den rekomenderar jag :) Fast beror ju på vad man gillar för filmer . Sen ringde jag till lina pratade med henne en stund :) sen så studsade jag på studsmattan . Snart är det Vanveteren på tv:n , Vet inte om jag sett den men om jag inte sett den så ska jag väl kolla på den . Heejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0