Måndag :) Tandborste (Y)

Hejsan :) idag så var det då första skoldagen efter lovet, var väl helt okej. Efter skolan så gick jag väl hem åt smörgås satte på tv:n sen gick jag till datorn. sen klockan fem så hade jag utvecklings samtal, gick bra efter som jag är Bäst!" Åkte och hämtade min cykel hos johanna efter det också :) handlade var jag med mamma och gjorde också , kom hem åt mat , gick ut och studsade med robin. kollade på tv:n en stund. Sen blev det att sitta här :) Jo när jag var och handlade förut så köpte jag mig en ny tandborste (Y) Jag älskar at köpa ny tandborste fin var den också påminde om sommaren som man verkligen vill ha nu Älskart"! idag hade jag på mig min nya T-shirt, som jag tycker är najs ;) aja det var min dag kan man säga men imorgon kommer det en ny dag så glömm dina bekymmer imorgon kommer nya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0