Måndag :)

Hejsan :) idag så var det skola :) sen efter skolan var det innebandy match mot pöjkera :) dom vann ^^ men vi var braiga idag :) och det var jätte kul ;) först så spelade jag med elin å sen sanna och sen elin igen :) Jag passade till felicia som gjorde mål :) snyggt ! :P måste faktiskt öva på no provet :S fan altså har inte övat ett shit -.- men jag får hoppas det går bra , imorgon har jag innebandy träning :) efter den får jag skynda hem och träna träna träan :) vi ska väl också baka kakor osv :) provet är ju på onsdag :) men vi får hoppas att det går bra :D Vi börjar serien i fotboll om bara en månad :O jag bah shit , men roligt att få börja att spela fotbolls matcher snart :) men vi måste nog ligga i innan vi börjar med serien :D kämpa kämpa :) men imorgon är en annan dag så heejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0