Onsdag :)

Hejsan :) idag så har det väl varit skolan :) älskar onsdagar som sagt var ;) bästa lektionerna :P Engelska , hemkunskap,musik ...No :) gjorde daim på hemkunskapen idag ;) som jag håller på att äta upp nu ^^ sen har jag fotbolls träning , så himla fult väder idag kan jag säga -.- vi ska köra kondition tror jag , vi spelar ju snart våran första match bara en månad kvar typ :) ska bli roligt när vi får spela matcher igen :) många som inte ska vara med i år , men man kan ju iallafall se om man tycker det är roligt :D hihih Var själv inte med en sommar , och det ångrar jag . jag älskade fotboll när jag var mindre :D nu är det inte som då men roligt :D förut tyckte jag inte att innebandy var "skit" kul men var med för att alla andra var det :P men nu gillar jag det starkt (ÄLSKAR`T) hihi Jo ikväll är det hockey :D måste man ju kolla på :) färjestad kommer att ta hem det hära ! hoppas att regnet slutar tills träningen börjar :) man har nästan ingen lust att gå i detta väder när det regnar men man vill ju inte skippa för det liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0