Onsdag :)

Hejsan :) idag så är det då onsdag :) var i skolan , onsdagar är bästa dagen på skolan , för vi har engelska sen hemkunskap efter det musik och sist men inte minst No, + att vi slutar tidigare på onsdagar kl 14:20 , Väldigt skönt :) Sen efter skolan blev det träning , Men det var bara jag och malin som var på träningen :S vad händer kom igen tjejer kom och lira fotboll ! :D Men aja det var roligt gjorde någon övning och sånt :) anna-karin hade oss idag (malin och jag) lena är i sälen ;) imorgon så ska jag va med Mia :D Och denna vecka har gått fort det är ju torsdag imorgon , men det är bara bra det. Och till helgen har vi cup , som jag har skrivit förut ett antal gånger :P Typ två gånger eller något men vad gör det med tre gånger ? :D Ska bli roligt , förra året vann vi den cupen , Det är inte samma lag som är med , det är dom vi mötte i fjol och hagfors :)Sen på måndag så ska vi ju spela mot killarna :D vi får se hur det går , vad gôtt det skulle va om vi vann ^^ Ja man ska aldrig säga aldrig :) Ikväll ska jag se på tven och sånt :P Hejdå för idag :) /I've seen youre flag on the marbel artch, but love is not a viktory martch it's a cold and it's a brokend halelujah....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0