Onsdag...Bästa dagen på länge ;)<3

Hejsan :) imorgon så fyller jag år , så emma sanna och mia "kidnappade" mig idag. Och åkte till Boda borg , hade ögonbindel i 3H :O men det var det värt ! <3 hade inte en blek om vart vi skulle :O dom väckte mig kl 07:00 Man bara öö.. haha men sen fattade man ju varför man blev väckt så tidigt :) vi var där i flera timmar . sen efter gick vi och åt pizza :) sen köpte vi chips o nötter. Man blev att lite svettig och go åh så nu har jag duschat :P jag hade ju mjukis bralla , innertyget är ju ulligt . Men smart som man är så drar man ju upp dom till knäna , då blev det bra :) men varmt där mot slutet :) vi klarade 6 banor , det är jätte skojigt där :) hihi min dag :)m och den var jätte rolig ! Men med personer man gillar blir dagen alltid bra :D <3 Heejå nu ska jag väl längta tills imorgon och få se vad jag får i paket :)

Kommentarer
Postat av: bbellahh

Grattis! :)

2009-04-16 @ 00:02:46
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Sanna

:D<3

2009-04-16 @ 13:26:48
URL: http://sannasofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0