Söndag :)

Hejsan :) idag är det då söndag och sista dagen på helgen. vädret är väl inte något speciellt vackert, men det får gå! pappa ska snart iväg på jobbet och kommer hem på onsdag ist för torsdag denna vecka. Sen när pappa åkt och vi har handlat ska vi åka runt lite till släkten och tvinga på dom lite godis/nötter till våran klassresa ! behöver ju lite pengar ! har inte gjort så mycket än sålt plastpåsar och nu godis ! får se om vi hittar på något annat roligt att sälja (Y) Jag har även städat mitt rum idag och det behövdes , men det är så förbövulens tråkigt ! kväll är det wipeout som man ska se på. Men nu har jag väl skrivit lite om min dag så heejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0