Söndag :)

Hejsan :) idag ¨så har jag varit på "kalas" hos min kusin som fyllde år :) åt spaggethi och köttfärsås :D gott , sen blev det ju tårta och kakor ;) spelade lite guitar hero , osv . Sedan så cyklade jag en liten bit , så himla gött att vara ute i detta väder , cykla är så härligt tycker jah :) sen blev det wipeout , en som jag bott granne med var med idag :) hon kom 2 :P typ 8-9 sekunder efter den som vann , trist men så är det. Imorgon är det då skolan som vanligt :) denna vecka kommer att gå fort tror jag för det gör ju alla veckor tycker jah :) vi är ju lediga på fredag också för det är ju lång fredag ;) imorgon har vi match mot pojkarna :) ska bli roligt :) nu är innebandyn slut egentligen , men vi skulle kanske träna i typ 2 veckor till för att dom som ska på breddläger skulle få träna ända tills det började typ :P så att det inte skulle bli uppehåll eller något :) det gör mig verkligen inget kan ag säga jag ÄLSKAR´T :D hejdå för dagen hoppas att ni haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0