Tisdag :)

Hejsan :) idag är det tisdag och jag har varit på skolan" sen var det innebandy :) var roligt nu har vi bara en träning kvar förutom dom som ska på breddläger som har två kvar :D nu hoppas jag på att vi ska träna fotboll 2 gr i veckan ist för på söndagar :) Har också läst på prov idag som vi har tills imorgon i No , kan frågorna iaf ;) har utvecklings samtal imorgon :) efter det fotbolls träning :) Och imorgon kommer pappa hem =D han har ju varit borta i en vecka nu typ :) så han ska vara ledig i en hel vecka :) snart fyller jag år , bara om en vecka typ :D men ska nog ta och sova , så min hjärna får arbeta lite no under natten ;)Hejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0