Första skoldagen ;)

 Hejsan idag var det då första skoldagen. Var rätt bra tycker jag, väldigt många förändringar.
 Men det lät och såg ut som om det kommer att bli bra. Vet ni vad jag slutar klockan tolv på fredagar!
 Och 20 i tre på måndagar och börjar även 20 över åtta på måndag. Sedan slutar jag tre varje dag.
 Längtar verkligen tills Innebandyn börjar. Men får väl njuta  det sista av fotbollen! ;)

Efter skolan så kom Mia hit en sväng. Hon skulle kolla efter en mascara så vi drog till centrum och kolla
 på Mia's men det var jämt utplockat. Sedan åkte vi hem tillbaka och hade lite kul! ( skrattigt) Haha
 våra filmer du mia ;)
Sedan kom vi på att vi ville ha glass så vi drog till centrum igen och satte oss på carmens.
 Sen så kom malin och josse in till oss och vi prata lite. Ochvi såg en fin/söt pôjk som är här ifrån
 Thailand och plockar bär! 

 Snart är det prison break också eller om en timme och 3 min.
 Men ha det bra!♥

 

(väldigt oseriös bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0