Här är jag :D!

Hejsan , skrev inget igår sov typ till tolv och sedan duschade jag väl och sedan åkte vi till sörby och kollade
på veteran matchen lite kul! Sedan åt vi mat hos pilla ngra stykna sedan på kvällen fick jag väl bli lite barnvakt
Hehe till daniel och saga robin och george för det var väl fest vid skolan fast george och robin behöver man inte direkt passa! :P
Men men och jag  sov väl där fast robin följde med hem. Vaknade där idag följde sedan med Pilla till fotbollsplanen(george också)
och hängde upp match dräkter och plocka lite skräp. Sedan hände inget speciellt direkt. Men hoppas att ni haft en bra dag för det har jag haft och det har varit jättefint väder :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0