Hejj :D

Hejsan :) idag väckte mig mamma vid tolv, gud vad skönt att sova ut vi börjar ju trots allt skolan på måndag!
Men ska bli kul träffa alla och så. Men jag gick väl upp när mamma kom och slängde på mig kläder och drog iväg med familjen på marknaden i Ransäter, vi köpte väl lite saker. Jag köpte inget speciellt. Men vi köpte godis som vi hade senare under kvällen. Vi hyrde även film ( 3 styckna) bra var dom! Mamma pappa och robin var till mina kusiner
för dom fyller 12 år idag :) Men jag följde inte med, stannade hemma och kollade på MTV.
Men nu är klockan mycket och ska kanske sova, eller inte riktigt ään ska kolla lite på datorn först sen blir det att släcka lampan och drömma söta drömmar :)


Godnatt!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0