Hejsan :)

 Bloggade inte igår , men iaf jag och Sanna åkte upp till hundklubben och stod i kiosken i 2 timmar. Men tiden gick fort sedan drog vi till affären och handlade mat och gott till kvällen för jag Sanna och Emma skulle "överaska" Mia med en mys kväll typ i min sommarstuga så hon visste inget hon trodde bara att hon skulle hitta på ngt med sanna , men så blev det inte. Jag och Sanna cyklade dit hehe :) sedan idag kom conny och hämtade Mia Sanna och Emma. Men lämnade kvar sannas cykel för dom hade inget cykel ställ med , och jag gick upp till mina kusiner för Daniel fyldde ju år idag.

 Så mamma kom sedan men hon glömde cykelstället, hon sa att vi kan hämta den ngn annan dag så kan du ha min till skolan. Men äsch jag tänkte kan väl cykla hem så har jag den hemma och så , det är bara skönt att cykla när det är så fint väder som det varit idag :D  George erbjöd sig att följ mig en bit, haha han följde mig ända hem (pilla kom och hämta honom då) han sa 


Jag : hur långt ska du följa mig?

han: vet inte.

jag:okej men du får bestämma.

han: okej jag följer med till munkfors :P

 Hehe :)


det var snällt tycker jag :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0