Home sweet home! :)

Hejsan nu är jag hemma. Vi skulle egentligen åkt hem imorgon förmiddag men åkte nu ikväll redan för robin har mått dåligt och spytt ungefär hela dagen så vi tyckte att det var bättre att åka hem nu så inte fler blir sjuka imorgon och så!
Men nu är han pigg som jag vet inte vad och det är ju bra, bara att inte jag spyr så är jag glad! Men det var en jättefin camping där i orsa första dagen vi kom hände det väl inte så värst mycket. Men dag två så åkte vi till orsabjörnpark var väl sådär men inte värt pengarna! Kosta 660 ungefär tror jag !  Men lite mysigt :) Men det som var konstigt var att det stod såhär barn och ungdom 6-12 år och sedan över 12 räknas man som vuxen haha vilket skämt ;)
Men iallafall när vi åkte ifrån björnparken till campingen så hyrde vi en bilcykel jätte fräna så vi åkte (trampade) väl lite i
den. Sedan blev det minigolf och sedan kort , spel och tv:n! Och idag var vi in till Mora och gick i affärer köpte
2 BH:ar  och en väska :) Sedan blowlade vi och åt sedan drog vi hem och nu sitter jag här!♥


He det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0