Karlstad med johanna ;D

Hejsan. Idag var det ju karlstad med johanna! Jätte kul dag,borde göras om.
Båda hitta oss ngt :) kul kul. Var där kanske vid kvart-tio i tolv, gick till "Noll 54" och
bytte ut en tvål spruta för den funkade inte (bytte den åt min moster Vera)
Johanna skötte snacket. Sedan traskade vi vidare och gick i afärer var ju rea i varje afär typ Halva rea priset också, Sohoo! Efter en stund så gick vi och käkade. Gick sedan vidare hittade mera kläder :D
Sedan fikade vi på ett Cafè lite mysigt sådära :) Tog bussen hem 17:05!
En värd dag. Sedan kom jag hem och då spelade jag mamma och robin kort♥
Pappa sover i husvagnen vid Vera och björn de är väl typ nio pers och dom har varit på
paintball och så. Så dom har nog haft det kul kan jag tänka mig :)
Imorgon ska jag mamma och robin baka lite som vi kan ha med oss i husvagnen när vå åker upp till dalarna!
Är godare med sånt man bakat själv! Har kvar pengar så har ju om jag hittar ngt i dalarna. Har aldrig varit där förut. Ska bli mysigt att bara åka iväg och må gott. Ska iallafal till orsa björnpark en av dagarna, Vet ännu inte hur länge vi  ska
vara kvar!

Men heejdå godnatt!♥















Min outfit idag :D



Fixade med mina naglar när jag kom hem ocskå :)♦


(Ursäkta kvaliten på bilderna och ignorera mina miner)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0