Tjotjena :)

 Hejsan , var ju i k-stad idag kom dit vid kvart i ett ungefär och var hemma här runt åtta.
 Kollade ju på matchen men gick även i affärer både före och efter. Men jag köpte mig inget
för hade inte så mkt pengar med mig visste inte att vi skulle handla. Men hjälpte pilla att kolla på kläder
och jag har haft en bra dag idag!


SKOLAN: Jao imorgon är det skolan, det ska bli kul att träffa alla igen
                  och få komma in i det vanliga (haha) nej det där lät korkat.

                   Men men ska bli lite kul och få se det nya schemat ( kanske bara jag som tycker)

                    Men jag vill verkligen ha gympa på tisdag fredag eller iaf fredag på sista timmen
                   för då har vi innebandy direkt efter ! :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0