Torsdag :)

 Hejsan, .
  Idag är det då torsdag och klockan är nu för tillfället tre minuter över sex. Och idag vaknade jag gick till skolan , skoldagen gick fort. Jag tycker att vårat schema är bra och jag tycker varje dag går fort så det är väl bra! :)
 Vi fick skolkorten idag ...Herregud jag såg inte bra ut iaf, lite tråkigt kanske men jag överlerver ändå :D
  Mia följde med mig hem en ytterst liten sväng  för sedan var det fotbollsträning och Mia skulle inte vara med
   för hon är förkyld och så skulle hon träna på so:n :D precis som jag ska göra nu!
   Aja har iaf nästan nyss kommit ut ur duschen och har satt på mig pjamas!
Ska även kolla om det är ngt bra på tv:n ikväll.          

Men ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0