Julafton :)

Hejsan nu är klockan tjugo över nio och för en timme sen så var vi nere vid granen och öppnade lite paket, jag fick lite schampo och balsam , bomullstusar? (runda vita om ni förstår) skrubbhandske eller vad det var för ngt ja dusch saker och sånt kan man väl säga, sedan fick jag jeans leggins skit snugga ;) Och toffee såklart , vet ni vad jag mera fick ......MELISSA HORN SKIVAN :D Och en parfym av min lillebror eller ja det var pappa som köpte den ;) fick även en nyckelring, jo jag fick en röd stickad tröja ifrån gina trcot men den ska jag lämna tillbaka uschamejja nej för jag har sett den på reklam och jag tyckte att det var fin men på reklamen så såg det ut som en tunika i verklighetan som en vanlig jumper så det var inte min grej direkt :P Nu har mamma och pappa börjat med maten mumsigt. Efter maten ska vi till farars grav<3 och sedan bär det som vanligt av till mormor där det blir mera klappar, dom andra äter även där (resten av släkten som är där) me vi tycker det är lite mysigt att ha lite julfirande hemma också. Aja GOD JUL PÅ ER ALLA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0