karlstad

asså fy vad lite jag skriver här i bloggen usch nu har jag också blivit sån.
skrev fan varje dag ettag, hmmm.

aja idag har jag varit i karlstad hela degen typ fick mig lite saker nöjd iaf!
Ska ju dit med johanna imorgon också :) då blir det stan , idag var jag på bergvik.
kulkul hon är en bra tös hon :D<3
gött att det har kommit så förjävla mkt med snö (kanske va o ta i lite)
men måste ju helt klart ut och åka pulka ngn dag för har ite gjort det än :O
Aja imorgon när jag ska till k-stad så har jag inga direkt ideer på vad jag ska köpa. Jag letar tills jag hittar ngt jag vill ha :P men skulle bli drita nöjd om jag hittade ett par snygga men billiga skor ;D
aja hejdå ;)


Dagen inköp:

  • svart jumper (inte tight)
  • jeans skjorta/tunika
  • lång cardigan
  • en cofta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0