Tisdag :)

 Hejhej,idag på skolan så hade vi ju bara en halv dag för sedan var det skol SM på skolan så då kolla man på det Munkfors vann ! ;D dom mötte hagfors. Så en ba dag enligt mig. Sedan efter skolan så vare träning som gällde roligt söm alltid :) imorgon på skolan så ska vi ha julbord göttans dom som inte ska laga mat ska börja med sina grejer som dom ska göra vid halv tio. Själv så ska jag göra bordsdekoration. så vanliga lektioner innan det men det gör inget en och en halv lektion gör mig ittna ;) och vi kommer ändå inte att göra ngt på lektionen eftersom att det är jullov på fredag så då hinner vi ändå inte börja på ngt nytt blir nog att se på en film som vi började att se på häromdagen hoppas jag iallafall, ska vi säkert inte bara för det :P Tur att inte jag blev en av dom som skulle plocka/städa undan efter julbordet. aja nu ska jag sova :)♥



"Säg vad ska man göra när man aldrig räcker till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0