Bakdag :)

     Hejsan , idag har jag och sanna haft en bakdag ;) jag kom på förra veckan att jag ville ha en bakdag på sport lovet  och då erbjöd sig sanna att vara med vilket jag tyckte skulle bli roligt ;) <3
     Så idag har vi bakat kladdkaka , chokladbollar , muffins , kärleksmums och en missbildad banankaka xD
      det är så kul och gott på köpet ;D  Nu sitter jag här i sängen och kollar lite på kläder har kollat på gina :) är ju så kläd sugen nu ;D känns ju som om jag inte har något ju . men fyller år snart eller i april 2 månader kvar -.- men inte så lång tid ändå , och då ska jag önska mig ett par hörlurar och  massa pengar ^^  hehe brukar ju ¨önska mig pengar av släkten men andra saker av mamma och pappa , men nu ska jag önska mig pengar av alla :P + hörlurat =P



livet blir så mycket enklare om man tänker positiva tankar om sig själv :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det var kul & gott :) <3

2009-02-27 @ 12:25:44
URL: http://sannasofiasvensson.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaa verkligen :)<33

2009-02-27 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0