Fredag <3

    Tjosan , idag har jag sovit länge , och nu sitter jag här :P  det är innebandy idag länktar kan jag säga ;) för det är ju min favorit sport så :D fotboll mä ;) men gilla inte innebandy när jag var mindre var med för att alla andra va det , men nu är det en av mina favorit sporter  , förut om någon frågade mig vilket jag gilla bäst av fotbill och innebandy , Då svara jag snabbt fotboll , Men nu så vet jag inte vad jag ska säga riktigt fotboll eller innebandy , Så får väl säga båda :P 
ska väl snart gå ner också kanske få något i magen , jag är inte hungrig men men ... när jag gått på toa och klätt på mig var klockan 12:30 . har inte ätit frukost eller något ;P fast brukar inte göra det direkt på¨morgonen men nu är det inte morgon nu 13:00 -.- hihi ha det så gôtt då allesammans :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0