Lördag :)<3

  Hejsan , idag så har jag haft match , vi förlorade med 1-0 , dommarna var ju inte direkt bra ! vi förlorade ju inte för det men , jag tänkte såhära , varför ska man tacka dom dommrarna egentligen , dom var ju inga domrar ! okej själv så skulle jag aldrig vilja dömma , och alla tycker att man är usel :S jaja men det var några på läktaren och gissa om jag blev förbannad ? jo det kan man säga mer än förbannad kan jag säga hade lust att ge dom en käft smäll , det skulle sitta fint ;D nu har jag fått ur mig allt tror jag :) , neej bara en del det där !! men sen så ska jag se på melodifestivalen :) har bara sett en gång förut har missat dom andra gångerna :/ och snart ska jag väl äta :P föresten hade att skrattanfall i bilen , med elin sanna eva och mamma ;D vi stannade vid skåre och gick in till den dära stora godis affären :P sen gick vi in på sko kanonen där köpte jag mig ettpar skor som var beiga ;D sanna skulle egentligen köpt sig ettpar skor , men hon hittade inga (typ) sen så gick vi ut därifrån :P så såg jag helt plötsligt ett stånd med byxor (mjukis bralla) köpte ettpar sånna ;D det gjorde sanna också :) har haft en bra dag ,  eler inte mathen (att vi förlorade) -.-  Heejdå ha det bäst :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0