boken jag ska läsa :D

Läste ut min bok igår så jag välde mig en ny den heter Gåvan. handling: Marias li väds upp och ner när hennes pappa gifter om sig med Siv.Maria och hennes styvmamma kommer inte överrens och siv har desutom två odrägliga tvillingdöttrar som är jämnåriga med Maria.Siv klagar på allt som maria gör.Hon gillar inte att Maria har något som hennes döttrar inte har-en underbar sångröst.Så när Maria får erbjudande att spela in en skiva vågar hon inte merätta något,då skulle Siv göra allt för att förstöra för henne.Men hur ska hennes dröm kunna gå i uppfyllelse när Siv följer varje steg hon tar?

Kommentarer
Postat av: Sanna

valde *

2009-07-10 @ 12:58:54
URL: http://sannasofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0