Fiskning :)

Japp nu har vi varit iväg och fiskat! Dock ingen fisk för mig,lite töligt.Men robin och pappa fick två var.Men vi fikade och hade det mysigt.Nu sitter jag då här i min säng med datorn i knäet.klockan är 23:19 :)På lördag ska vi då till forsaha (till min moster med fam) För ailie fyller 1 år. Vet inte vilken tid vi skulle vara där men vi hade tänkt att vi skulle åka ner till karlstad och åka till barnens hus tror jag det heter? men iallafall så är det väl ruschkanor där och lite roligheter,har ju aldrig varit där så jag berättar väl efter att jag varit där :) SVEET DREAMS :)

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Fiske är dock inget för mig, inget tålamod...

2009-07-16 @ 06:15:41
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0