Gò kväller !

Hejsan på dejsan :) jao imorgon ska jag va med mia. Sedan har vi träning i olsäter. Men vi ska samlas vid statoil klockan fem.Var inte med på ngn träning förra veckan för kunde ingen gång! Nästa vecka missar jag också en eller två ( Det är 2 i veckan) Jo för vi ska litt dalarna på "semester" det ska ju bli kul :P Kollade just på kalendern också, Vi har tre veckor kvar på sommarlovet (ungefär) slött! aja men ska bli rätt så najs ända kan jag tycka. För det är ju inte direkt sommar väder
så spela roll. Men sen så tänker jag..Gå upp klockan 7 varje dag gå hem klockan tre äta ngt kanske och sedan strosa runt kolla på tv:n lägga sig sitta lite vid datorn! haha. Nejrå. Men jag tycker att veckorna går fort jah !
dessa två år på forsnäs bara rinner iväg ! :D  tex: när vi fick jullov i vintras så kändes det som om 6:orna jämt nyss börjat
men det hade ju gått en hel termin! Helt sjukt egentligen. Men jag brukar alltid få mig ett gott skratt i skolan iaf och det är ju bra! annars blev man nog uttråkad om man inte fick skratta :D natti!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0