Hejsan hoppsan :)

Hejsan,idag gick jag upp klockan elva även fast jag ställde klockan på kvart över åtta.har fått lite färg men inte mycket.Senare viud tre tiden så ska jag och mamma dra ner till karlstad och handla kläder det är ju rea och allt. Finns det något bättre än rea? :) kan inte lägga upp bilder hmm eller jag ska prova men inte förräns jag kollat klart på allt jag ska och så för om jag försöker att ladda upp en bild och det inte går så blir det något med internet så man kan inte gör något bara vara inne på msn. Och då måste man stänga av och sätta på modemet. Aja nu vare slut tjatat om det då ;) Men nu under helgen skulle det ju inte bi så värst fint väder,men det kan vara gott med lite svalare väder ibland kan man tycka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0