Lina :D

Det blev ingen emma idag för hon ville inte.. så jag ringde lina hon kom hit.vi gjorde inte så mkt i detta vädret (regn) så vill man inte vara ute. Vi fixade en blogg till henne :) hon har haft en förut men inte blogg.se kika in www.linamarielarsson.blogg.se idag kom pappa hem och jag och han bestämde att ci skulle äta kinamat imorgon när vi är ensamna. Men sen så skulle robin hem iallafall. Aja han gillar ju inte kinamat,men då får han äta ngt annat för jag ska ha kinamat :) hoppas det finns några som är lyckligt lottade med lite fint väder. På semester så ska vi till leksand/orsa Ja vi ska ha med oss husvagnen också vet inte hur månka dagar. Leksand sommarland har jag varit vid flera gånger ska bli roligt,sedan ska vi till orsa björnpark och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0