Morsning :)

Hejsan svejsan :) Inte gjort så mycket än.Klockan är 11:41.Pilla frågade om jag inte ville komma bort till mormor och hjälpa till att måla. Och sedan åka till karlstad. Men kan ju inte för jag har träning.Men men. Just nu funderar jag på vad jag ska göra imorgon kanske ringa george eller ngn annan :) Fotbollen idag börjar klockan fyra. Så den börjar om fura timmar och en kvart,haha! Måste också tillägga att våra bästa år är en bra serie :) kollar på den varje dag,haha! klockan halv elva till 11:25! gillar verkligen den serien.

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Det är väl min avsaknad av napp som gör att det är urtrist, ha, ha!

Ha en trevlig träning!

2009-07-16 @ 12:29:18
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0