Natti ;)

Hejsan jo nu är klockan ett och jag ahde tänkt sova. Men dagen idaj var slö mycket slö men sen kom mamma hem robin åkte till george och daniel och sov där.Dagen blev lite bättre när jag och mamma jämt innan åtta åt fiskbullar! mums i'm lovin it! Och sen sist men inte minst så åt vi jordgubbar med vanilj visp :D Och sedan kollade jag på tv:n. Jo har kanske inte sagt det men när mamma och pilla har semester ska vi till liseberg mamma pilla george och jag. Vi hade tänkt nästa vecka men då är det gothia cup och då är det ingen ide att åka dit(masssa folk) Och någon dag ska jag på bio nogon såm hakar på? ;)

Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag vill följa med på bio :D

2009-07-07 @ 15:29:37
URL: http://miaastrandbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0