Tjenare :)


jao , nyss vaknat klockan är halv två! Fy fan vad töligt att vakna halv två. Finns inte värre.
 Jag fattar inte att andra går upp vid två ett och så gör jag det idag.Nej fy! Aja vi ska ju till min lilla kusin ailie idag :) (1 år)
ja som sagt har jag ju inte gjort så mycket idag. Varmt är det åt mig också! ska öppna fönstret.
Mamma och pappa är hos mormor.Hjälper till att måla.Sedan skulle dom på auktion den var jämt bredvid mormor , för en tant har dött och dom ska auktionera ut hennes saker :P mamma hade sett ett par stolar som hon ville ha :P
men ha en bra dag:)♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för rösten sandra (Y) <3

2009-07-18 @ 21:32:35
URL: http://avistrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0