Träning :)

japp då har jag kommit hem från träningen :) ska hoppa in i duschen nu också. tror inte att det är ngt bra på tv:n idag heller, eller? Vi ska nog till karlstad på lördag och åka till nöjes fariken.Och sedan till ailie. ska på brännboll till tisdagen också min familj pillas fam evas fam marias fam sedan vet jag inte vilka som kommer,hihi! Men det ska bli kul. Men vi har ju träning då och jag vill inte missa den. Men ibland tänker jag såhär , det är faktiskt sommarlov också och då vill man väl göra lite roliga saker? Och på onsdag torsdag kommer det bli SKIT kul kan jag lova !

Kommentarer
Postat av: miaa

vad ska du göra på onsdag och torsdag? :)

2009-07-16 @ 19:46:10
URL: http://miaastrandbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej :D

2009-07-16 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0