Ännu en dag ;)

Hejsan, måndag idag och det är varmt har inte gjort alls mycket. men kände att jag var vit som en duva så jag lade mig på studsmattan och solade :O Haha rekord jag har aldrig solat förut tror jag. Det är så förbövulens tråkigt. Men tror ni inte att jag låg och halvsov ute på studsattan då? tss hih men imorgon blir det "kanske" lina blev inget idag hon skulle till sin farmor.Men sedan på onsdag så bär jag och mia av till sörby och ska sova i sommarstugan först på dagen ska vi träffas vid ica/domus och handla lite grejer som vi ska ha med oss. Vi ska iallafall grilla på kvällen! mums, vi ska träffas vid nio tiden tror jag då dom öppnar.Så vi kommer dit i tid innan det är som varmast tar nog runt en timme att cykla dit. Är 2 mil dit ;) sen ska vi bada dagarna i ända haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0