Fredag och forsnässkolansdag :D

hejsan,idag har jag varit i skolan.Vi fick sluta tidigt idag så jag kom hem vid 11:40. Men sen vid halv fem så ska vi vara där tillbaka.Det kommer att bli skoj. Det kommer att vara modevisning ,några som sjunger, ett ABBA rum och planscher med olika information om artister och paint ball, minigolf,hinderbana,rithörna och massa mer :D sen har vu kompledigt på måndag vilket jag diggar mycket.Matchen igår gick bra vi slutade matchen med vinst!Och nu sitter jag här ska ut med sista godispåsen sen.Åh gud vad det är kallt och vad det blåser ute..Men det regnar inte iallafall.ska sätta på mig en varm och mysig tröja sedan.Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0