Fredag och skolavslutning :D!!

Hejsan,idag så har jag haft skolavslutning ocg jag kan bara säga SOOOOMMMMAAAARRRRLOOOOOOOOOOOOOV!! :D Herregud vad skönt,fast vädret är absolut det värsta! Skulle varit iväg på emmas avslutning men det blev inget var på väg men det regnade och jag bara nej man blir så deppig när det är fult väder. Men jag hoppas att du haft en bra avslutning du slutar ju nian åh allt :D Köpte jordgubbar förut MUMS :D Och sen har vi hyrt 3 filmer 2st som jag vill se på ! Men nu ska jag ha ett superskönt sommarlov och bara ha det bra! Nu längtar jag bara tills vädret kommer och tills man kan bada! Jag tror det ska bli fint väder på måndag.Och jag kommer sakna Märtha som ska börja skola i kil till hösten men jag tycker att du får komma hit ngon gång !<3 men ha en bra sommar alla :D

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Ser att du har en vanlig design. Jag gör bloggdesigner för bara 30 kr :) Ifall du skulle vara intresserad..

2009-06-12 @ 18:11:26
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0