Onsdag :)

Fin bild :P Hejsan,idag är det onsdag har haft roliga tävlings grenar osv idag på skolan. sen så åt vi mat och efter det så hade vi tipspromenad efter att priserna delats ut fick vi sluta och då var klockan ett.Skönt att suta tidigt! Senare klockan sex så ska jag och Elin upp till klingevi och kolla på pôjkera när dom spelar.Har inte skrivit på 2 dagar har inte hunnit och jag har varit trött som en åsna...haha men nu skriver jag :D bara imorgon kvar sedan är det skol-avslutning! imorgon ska vi städa ur skåpen och byta,sedan ska vi hem till Boel och ha det mysigt snäll fröken dä! ^^ MEn ha en bra dag även om mitt väder är piss så kanske erat är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0