Söndag/Måndag :)

igår; Jo jag vaknade vid 20 över 9 men somnade om till klockan tolv.Sedan gick jag väl upp.Sedan kollade jag på tv:n och käkade frukost.Sen åkte jag pappa och robin och fiskade! Det är kuligt tycker jag. Vi fick sju fiskar sammanlagt jag fick fyra,robin två och pappa en. Sen väntade maten hemma så vi drog hem och käka.sedan så åkte jag hem till george.När jag kom dit så kollade vi på en fotbolls match. och efter det vid typ nio så åkte vi till damm höla och fiskade igen! Då fick jag en fisk(det enda vi fick) jag såv över där. Idag; Idag vaknade jag upp hemme hos george vi stekte våran fisk och la den på smörgås mums! sedan drog vi ner till damm höla igen skulle se om vi fick flera fiskar.Gick också i med bena i lakene sjön. Blev sugen på att bada! Ska nog ta med en kompis eler nö och sova där någon dag och sen gå och bada! har även cyklat två mil från george till mig. Sedan köpte vi en varsin glass. Och sen bar det iväg på fotbollsmatch (hemma) Vi VANN ! Med 3-1. Jag gjorde ett av målen! Yeey. Ja och nu sitter jag här och är glad över att vi vann så nu ska jag gå ner.Mamma håller nog på med något att äta tror jag , vi får hoppas på det iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: miaa

jag vill föjla med dig och bada:D

2009-06-22 @ 20:50:30
URL: http://miaastrandbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0