Tisdag :)

Hejsan,idag har jag varit med felicia L :D det var roligt,vi bakade och sedan hade vi picknick med våran super goda kladdkaka det godaste receptet!! Sedan vid halv fem så hade jag träning. Var en rolig träning tycker jag! vi skulle igentligen haft match imorgon men ska istället ha den på torsdag borta istället för hemma också. Imorgon ska jag va med Mia,och det ska bli roligt! och på fredag är det midsomamr och då ska jag hem till Sanna och vara där med familjen och många andra 50 styckna tror jag det blir,om inte fler. Vad sköönt att soen skiner idag men dessvärre så ska det bli fult på torsdag och midsommar! Vad tråkigt men men.... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: carro

svar:jadå, här är det bara bra :D



Godmorgon !

2009-06-17 @ 08:18:35
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0