Torsdag :)

Hejsan,idag har jag varit i skolan och inte gjort något speciellt. Idag har vi fotbollsmatch.:D kunde inte skriva igår för datorn blev jämt störd.(igår) men men jag och elin målade en elvis presley bild på väggen vid musiken ,Dessi var i karlstad.sedan efter skolan gick jag ut med en godispåse så nu är det en kvar.Klockan sex så var jag emmaE mia emilia johanna carro vid caligraphen och vi gjorde skyltar till 6-juni eftersom vi ska stå och sälja. Sedan efter att vi gjort det så åkte jag mia emilia och johanna hem till emilia och johanna och gjorde iordning påsarna till fiskedammen! kul kul. Kom hem vid halv 10 eller något!Men ha en bra dag på er allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0