Varmt eller vadå ? :O

Hejsan,gud vad det är varmt. 30 grader i skuggan. Men då vet man att det är sommar minsann:) ja vi satte ju up polen igår. Var väldigt kallt då en den har värmts upp rätt mycket under dagen kanske blir ett dopp sedan. Annars är det väl inget speciellt idag inte. Men imorgon ska jag va med Lina som jag inte varit med på himla länge! Och ellen det är kul att du är hemma nu! ;) somsagt jag och mia ska sova i sommarstugan onsdag till torsdag. Ska bli kul med mycket bada ;) Ja men nu ska jag väl gå ner och kika lite och kolla om jag vågar hoppa i polen. förövrigt så funkade det inte med att lägga upp en bild :/ Dagens citat: Heaven wont have me and hells afraid I will take over

Kommentarer
Postat av: marie

ellerhur det är såå skönt med värme =) haha

2009-06-29 @ 02:33:30
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0