Onsdag :)

Hejsan :) idag är det onsdag och jag har varit i skolan,gillar onsdagar för först har vi ju engelska ,hemkunskap,musik och no. Men det blev ingen musik idag vilket jag blev väldigt besviken på ! Min svenska lärare hade ju bytt ! så våran musik lärare skulle ha oss på fredag ist, fast han skulle ha oss i svenska ! Nej det tyckte jag var jätte dålig. Men iaf på no:n idag så hade vi ju mys , Följde med 3 andra upp till centrum, Jag köpte 2 st klubbor, Vi fick skjuts dit och gick hem , Vi slutar ju tidigare på onsdagar , kl:14:20 , och det gillas mycket. Idag så har jag även fotbolls träning , ska bli roligt , Det är fint väder också , Fast det är kallt . Vi har ju prov i svenska på fredag , ska väl öva på det också , eller jag måste öva ! :) Men har ju idag och imorgon på mig . Vi har prov i ordkunskap. Heejdå för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0