onsdag :P

 hejsan :) idag ¨så har jag varit i skolan då :P  Onsdagar är bara bäst ^^ först har vi engelska sen hemkunskap efter det mat sen musik och no :D  Och nu är jag hemma , ska på fotboll sen också ska bli så kul så ;) haha med plastpåsar på fötterna , Och jag ska öva på prov också , sen blir det väl tv:n också antar jag ^^ ska även kolla på andra avenyn på datorn sen eftersom jag inte kan kolla kl:21:00 på tisdagar för kollar på ett annat program då :P vill verkligen att det ska gå bra på provet :S gick finfint förra gången men nu vet jag inte hur det blir ^^ sen får vi tillbaka ett prov också So:prov ska bli lite skoj att se vad man fick på det då :D hejsan hoppsan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0