Söndag :)

Hejsan :) idag så är det ju sista dagen på denna helg, och den tillbringas med Lina :) Vi gör väl inget speciellt sitter här vid datorn , Ska väl kansje göra något sen,Ikväll är det wipeout också ska bli roligt :D En spom jag bott granne med ska vara med :) Sen ska en tiöll jag känner ska vara med fast inte idag då :) Sen är det ju sanningens ögonblick också :) det är väl sådär bra :)Imorgon är det skola också inte så värst kul men det går ann. Har också ett stort No:prov om två veckor :/ Not funny. Men då kan man bara se fram emot att det är påsklov efter den veckan :D Vi har cup yill helgen ska bli jätte kul :) Jag hoppas för all del att det går bra men framförallt så hoppas jag vi får det roligt :D Hejdå för dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0