tisdag :D

hejsan jag idag har jag varit i skolan -.- orkar inte skriva så mycket för jag tryckte och så försvann allt jag skrivit -.- jävla pizz , men aja idag hade jag matteprov :P gick väl rätt bra vet ett fel som jag har -.- men hoppas att det gick bra iaf :D förra gången fick jag juh alla rätt :)  trodde aldrig det :P men den gången tyckte jag att det gick bra och så :D jag blev jätte glad när jag fick tillbaka det , Berit sa : det är bara två som har fått alla rätt , och jag bara det är inte jag iaf även om jag ville det :P   men det var jag och mia som fick det :) hihi och sanna men hon fick ett fel för att hon glömt att sätta ut enhet -.- det tycker man väl är lite överdrivet :P man kan ju säga att hon fick alla rätt :D nu anklagar en prson mig för att ha skickat något jävla virus till henne :S och faan att jag har , men det hade jag ju tydligen gjort , det visste jag inte men då har jag väl lärt mig något nytt då -.- asså nej blir lett ... men heejdå på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0