tisdag :)

 hejsan , idag så har jag varit i skolan , dagen har gått fort , ska väl på träning sen :D fick tillbaka mitt Franska prov idag , jag fick 158 poäng av 171 , 12 fel -.-  VG iaf får väl duga . men nu är jag väl hemma iaf göttgött :) hoppas denna vecka går fort :) så blir det helg snart :D jo mamma tog med fryspåsar till sitt jobb idag och skulle kolla ifall det var någon som ville köpa (till våran klassresa) :P det tror jag nog , vet inte vart vi ska med klassresan men vi får väl se vart vi kommer , vill utomlnds men bara att vi har roligt :D Och ikväll är det halv åtta hos mig,den rätte för rosing om jag ska se det ^^ sen är det ju the mentalist det är bra :D men andra avenyn är ju samtidigt så kollar på andra avenyn på datorn senare eller dagen efter ;) därför är det ju rätt bra att man kan kolla på fatorn :D men nu har jag nog bloggat klart så heejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0