torsdag :)

  Hejsan , idag så följde jag med sanna hem <3 när vi kommit hem till henne så åkte vi till hagalund skolan efter ettag med saga , hon skulle sova över på skolan , hihi värka mysigt , sen så kom väl eva efter en stund och hämtade oss , så åkte vi hem till sanna igen :) vi gjorde pannkakor :) elvia kom sen ochså jörgen och malins barn :) hon är jätte sööt ;) hehe kl är 22:25  , funderar på att sova , men det får bli om en stund när jag är klar hät :P fick tillbaka matte provet och so provet idag :S på matten fick jag 2 fel , på So:n fick jag 58/59  hehe sen hade jag franska prov isag också , vet inte hur det kommer att gå men hoppas att det blev bra :D    Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

:) <3

2009-03-12 @ 23:09:30
URL: http://sannasofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0